5 Eylül 2009 Cumartesi

İFTAR YEMEGİMİZ VE DOĞUM GÜNÜM

SEVGİLİ DOSTLAR EVET BEKLENEN İFTAR YEMEĞİMİZ GERÇEKLEŞTİ..
Aslına bakılırsa biz bu iftar yemeği olayını piknikte kararlaştırmış ve bayan bayana yapacaktık bazı arkadaşlar florya uzak geri dönüş sorun olur demelerinden dolayı eşli yapmaya karar vermiştik Sonra eşli olunca porselen demlik nasibim gelemeyecegini söyleyin aa deyip hemen yeniden konuşuldu ve bayan bayana yapmaya karar verildi tabi telefon trafiği feci şekilde gecti sonuç olarak gelebilme imkanı olan dostlar geldi
Beni canım arkadaşım KISMET yoldan aldı ben kızımıda getirdim (yanımdaki pembeli )kısmetle yola çıktık aman allahım bir trafik var sormayın ezan okunmuş NEVAL varmış bile oturmuş masaya bizi bekliyor biz hala yolda gülayı arıyorum o yolda porselendemlik (nasibim ) ve yagmuru arıyorum onlar yolda aman allahım ev sahibi davete geç kaldı :))
Nihayet iftar saatinden 20 dk sonra yemege katılabildim bu nedenle telaştan ne masanın resmini çekebildim nede yediklerimizin bu resmide canım arkadaşım GÜLAY çekmiş ondan aldım :)
Bildiğiniz gibi 1 eylül benim doğum günümdü ve bunu unutmayan gülaycım bana kocaman bir pasta almış getirmiş yemek sonrasında yeriz diye amanın o da ne garsonlar buna izin vermiyor rezillik pastayı üflemeye bile zar zor ikna etmişler tabi banada koca pastayı alıp eve getirmek kaldı :)
 CANLARIM BENİM BURDAN HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BU SENE ALDIĞIM KUTLAMAYI DAHA ÖNCE HİÇ ALMAMIŞTIM HEPİNİZİ SEVİYORUM KİM DEMİŞ SANAL ALEMDEN DOST OLMAZ DİYE BAKIN BİZ OLDUK HEMDE COK İYİ
BU ARADA TABİ HEDİYELERİMİDE UNUTMAMIŞLAR BİRTANEMLER
nasibimden karnıyarık tenceresi ve yagmurdandan pasta desen malzemeleri ve kurabiye kalıpları hediye aldım canlarım hepinize çok teşekkür ederim
Son olarak katılan tüm dostlarıma teşekkür ederim Yeni bir organizasyonda görüşmek dileğiyle

8 yorum:

  1. canım inşallah beyenirsin elimden geldiğince tek tek yayınladım
    gelip alabilirsin..eyer yanlış bir yer varsa söylersin onarırım..

    fasulyeyide inşallah yarın yayınlıyayım..selam ve sevgilerimi gönderiyorum tekrar kolay gelsin hayırlı iftarlar..

    www.fzehra.blogcu.com

    YanıtlaSil
  2. canım iftar berekiti için marna yaptım alabilirsin

    YanıtlaSil
  3. etkinlik tarifim hazır,alabilirsin arkadaşım.hayırlı ve bereketli sahurlar ve iftarlar diliyorum,sevgiler www.murelce.blogcu.com

    YanıtlaSil
  4. dogum günün kutlu olsun canim ayni günde dogmusuz
    ikinci tarifimi yayinladim etkinlik icin alabilirsin

    YanıtlaSil
  5. Ayyyy canım benim demek senin doğum günündü ogün.
    Canımın canım nice yıllar dilerim eşinle kızınla mutlu senelerin olsun hep.
    Öptüm yanaklarından.

    YanıtlaSil
  6. Ben Tülin....Kusura bakma canım etkinlik sende bitmiş ....Doğum günün kutlu olsun,resimler çok güzel,kızınız da fıstık içi maşallah....

    YanıtlaSil
  7. Her şey ne güzel olmuş.Emeğine sağlık Sevilciğim.Doğum günün tekrar kutlu olsun canım.

    YanıtlaSil
  8. canııım canım şirinemm nasıl özledim seni bir bilsen...ahh...içim yandı desem yeridir..ablam dogum günün kutlu olsun rabbim sağlıklı mutlu ve en en sevdiklerinle uzuun bir ömür nasib etsin inşallah...sen tarafından yalnız olmadığımı bilmek beni çok mutlu etti..allah a emanet ol ablam...

    YanıtlaSil